Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Ἀπίστευτο καὶ ὅμως Ὀρθόδοξο!


γετικ Στέλεχος τν Γκρίζων Λύκων
γινε ρθόδοξος!

πίστευτο κα μως ρθόδοξο!   στορία, πο θ διαβάσετε, εναι 100% ληθιν κα κτυλίχθηκε δημόσια σ γυναικεο μοναστήρι τς Κρήτης, στ Χανιά. Γι λόγους προστασίας, δν θ ναφερθον κάποια εαίσθητα στοιχεα.
Μετ τ πέρας τς Κυριακάτικης Θείας Λειτουργίας, ο προσκυνητς περνώντας στ ρχονταρίκι τς Μονς κουσαν μ νδιαφέρον τν γουμένη ν τος νακοινώνει:
«Σήμερα θ
κούσουμε τν καταπληκτικ στορία νς πρώην μουσουλμάνου, πο γινε Χριστιανός. μως ς τ πε καλύτερα διος. Γιργο, θ μς μιλήσεις;», επε Γερόντισσα κα τ λόγο πρε πρώην μουσουλμάνος.
 «μουν γετικ στέλεχος τν Γκρίζων Λύκων κα κατεχα τ θέση του (…). Πολλς φορς εχα συμμετάσχει σ πιθέσεις κατ το Πατριαρχείου κα γενικ τν Χριστιανν, καθότι μουν φανατικς κεμαλιστής, λλ κα μουσουλμάνος». Σ ατ τ σημεο Γερόντισσα τν διακόπτει κα το λέει στειευόμενη:
«Δηλαδή, Γι
ργο, μς πετροβόλησες κι σύ, ταν εχαμε ρθει στ Πατριαρχεο;»
«χι», πάντησε κενος κα συμπλήρωσε: «Σ λλες πόλεις μως χω συμμετάσχει κα χω κάνει κα λλα πολλά…» 
Κάποιοι π τος προσκυνητς λληλοκοιτάχτηκαν συνειδητοποιώντας σιγ σιγά, τι μπροστά τους εχαν ναν π τος πρώην κορυφαίους Χριστιανομάχους κα λληνομάχους τς Πατρίδας μας.
«Εχα πάει μαζ μ μάδα μας, τν γκρίζων λύκων, ν προκαλέσουμε πεισόδια σ συγκέντρωση ρθοδόξων στν Κωνσταντινούπολη κα συγκεκριμένα στ (…). κε μερικο δικοί μας κα γ νακατεμένοι στ πλθος κοιτάζαμε τος Ρωμιος τοιμοι ν τος πιτεθομε, ταν ασθάνθηκα κάποιον ερέα ν μο τραβάει τ χέρι κα ν μ.... ποκαλε Γιργο.
«Δ
ν μ λένε τσι, δν εμαι Γιργος», το πάντησα γριεμένα.
«Θ
γίνεις Γιργος!», μο πάντησε κενος. «Θ βαπτισθες Χριστιανός!»
«Τί εναι ατά, πο λές;», το πάντησα μ θυμ κα τν πείλησα λέγοντας: «Γι’ ατό, πο επες, θ σο κάνω μήνυση κα θ φυλακιστες!»
ερέας μως χωρς ν φοβηθε μου πάντησε, τι θ γίνω Χριστιανός, πως ταν ο πρόγονοί μου κα λέγοντας ατ φυγε.
Μετ
π λίγο καιρ γιαγιά μου ρρώστησε βαρι κα τοιμοθάνατη πως ταν, καθόμουνα δίπλα στ κρεβάτι της κα τς διάβαζα τ κοράνι. Ξαφνικ κούω τ γιαγιά μου ν χει τν πιθανάτιο ρόγχο κα κπληκτος τν βλέπω ν κάνει τν σταυρό της κα ν λέει «Δ’ εχν τν γίων Πατέρων μν…» κα στ συνέχεια ν καταλήγει.
«Τί ταν ατό;», φώναζα σοκαρισμένος. « γιαγι δαιμονίστηκε τώρα στ τελευταα της!»
Ρώτησα τος γονες μου, δν γνώριζαν τίποτα κα μο επαν ν μν δίνω σημασία σ ατά. Ρώτησα κα τν παππού μου. Δν γνώριζε τίποτα.
Τ περιστατικ ατ μ τ γιαγιά μου ρχισε ν μο προκαλε μεγάλα ρωτήματα προσωπικ κα θεολογικά. πευθύνθηκα στν μάμη τς περιοχς μου κρατώντας τ κοράνι καθς κα να εαγγέλιο κα το θεσα πολλ ρωτήματα συγκρίνοντας τ λόγια του εαγγελίου κα το κορανίου ψάχνοντας ν βρ τν λήθεια. μάμης μως δν ξερε τί ν μο παντήσει κα μο επε πλ ν μν δίνω σημασία σ ατ τ πράγματα. τσι λοιπν φυγα πογοητευμένος κα σκέφτηκα ν ρωτήσω ρθόδοξους ρωμιος  στ (…). κενοι μως δν μ δέχτηκαν φοβούμενοι τ τουρκικ κράτος, σο κι ν πέμεινα».
(Σημείωση: Τ
τουρκικ κράτος εναι τρομερ αστηρ χι μόνο στς περιπτώσεις προσηλυτισμο, λλ κόμα κα στν πόδειξη συμβουλ προσώπων  γι κατήχηση. ν γι παράδειγμα κάποιος μουσουλμάνος, πο θέλει ν γίνει ρθόδοξος, πευθυνθε σ ρθόδοξο ναό, ο ερες παγορεύεται κόμα κα ν το ποδείξουν, πο μπορε ν κατηχηθε κα βαπτισθε. Τ παραπάνω εναι ποινικ δικήματα κα παρακολουθονται π μυστικς πηρεσίες.)
«
φυγα θυμωμένος π τό (…) λέγοντας μέσα μου, τι γ πευθύνθηκα στ θρησκεία τους κα ατο δν μ δέχτηκαν. Λίγο καιρ μετ ξαναπγα παιτώντας ν μ δεχτον, γιατί ποθοσα ν μάθω τν λήθεια. κενοι μως ξακολουθοσαν ν μν μ δέχονται. ποφάσισα ν φύγω ξαν κα τότε να λεωφορεο σταμάτησε στν εσοδό του (…). κα μία μάδα προσκυνητν κα ερέων βγκε π ατό. νάμεσά τους ναγνώρισα τν ερέα κενο, πο μ εχε ποκαλέσει Γιργο, ποος μ θυμότανε κα μ κάλεσε κοντά του. Το ξέθεσα τ παράπονά μου, τι δν μο πιτρέπουν ν συναντηθ μ τν (…) (σημείωση Γ.Θ : τ νομα κάποιου μεγάλου ερέως) κα κενος τότε μ πρε μαζί του κα μπήκαμε μέσα.
λήθεια εχε ρχίσει ν ποκαλύπτεται μέσα μου. κενος ερέας, πο μ εχε ποκαλέσει Γιργο, μο επε κόμα τι ο Χριστιανο πρόγονοί μου εχαν τ πίθετο (…), γιατί στν τόπο τους, κάπου στν περιοχ το Πόντου, ξασκοσαν να πάγγελμα πο χει σχέση μ ατ τ πίθετο. ταν μετ π λίγο καιρ ψαξα στ ληξιαρχεο γι τ γενεαλογικό μου δέντρο, διαπίστωσα τι τ λόγια του ερέως ταν ληθινά. Ο πρόγονοί μου ταν ντως Ρωμιο Χριστιανοί, σκοσαν τ συγκεκριμένο πάγγελμα κα εχαν τ συγκεκριμένο πίθετο.
Π
γα στν θήνα κα καθ’ πόδειξη το ερέως γνώρισα τν πατέρα (…), ποος μ κατήχησε κα μ βάπτισε Γεώργιο, τ νομα πο εχαν ο περισσότεροι πρόγονοί μου. Κατόπιν πγα στ γιο ρος κα συγκεκριμένα στ μοναστήρι, που βρίσκεται ερέας πο μ πρωτοαποκάλεσε Γιργο. μεινα κε μερικος μνες κα κατόπιν πέστρεψα στν Τουρκία ς κρυπτοχριστιανός. Ο γονες μου δν μο τ συγχωρον ατό, ν παππούς μου μο επε μυστικά, τι το δωσα πολ μεγάλη χαρ μ τ βάπτισή μου. Πρν κλείσει τ μάτια του κανε τν σταυρό του κα πέθανε λέγοντας ατό, πο εχε πε κα γιαγιά μου: «Δ’ εχν τν γίων Πατέρων μν…»»
(Σημείωση : Α
τ ταν καταπληκτικ στορία το πρώην γκρίζου λύκου, πο π λύκος το σλμ γινε Γεώργιος. ζω σν κρυπτοχριστιανς δν εναι εκολη φο, πως επε διος, δημόσια ναγκάζεται ν κάνει τν σταυρό του μ τ γλώσσα το κινώντας τν σταυροειδς μυστικ μέσα στ στόμα του.
ν κα ξιστόρηση ατ γινε δημόσια, στ ρχονταρίκι τς Κρητικς Μονς, κα χι σ κλειστ μυστικ κύκλο, προτιμήσαμε  ν ποκρύψουμε κάποια στοιχεα γι σφάλεια το νεοφώτιστου δελφο μας κα προστασία τν κε Ρωμιν.)
ΠΗΓΗ: http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου